måndag 15 maj 2017

Sporadiskt bloggande...

Jag har fått en fantastisk möjlighet att till och med juli månad på heltid kunna ägna mig åt något jag länge önskat men inte haft någon riktigt bra plats för. Nu har jag det och kommer att ägna all min koncentration och tid till detta - förutom behövlig avkoppling. I vilken omfattning jag kommer att "bevaka" dammarna vet jag inte. Det får bli som det blir. Så också med bloggen - något sporadiskt inlägg kanske kommer - kanske inte.

 Hursomhelst önskar jag alla som tittar in här en skön sommar.

Midsommartid 2016



4 kommentarer:

  1. Nå ble jeg riktig så nysgjerrig...

    SvaraRadera
  2. Åh, kanske inte så spännande som det låter ;) Alla har vi kanske en dröm om något vi skulle göra om tid och plats gavs. Jag har fått den möjligheten nu.

    SvaraRadera
  3. Jag blir förstås också nyfiken, men önskar hur som helst att möjligheten du fått ger dig väldigt mycket bra och fint, på alla sätt. :)
    Hoppas dock att du inte helt överger varken damm eller blogg!!!
    Ha en skön sommar själv!!
    Berit E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag ser verkligen fram mot de närmaste månaderna. Inte för att jag är vidskeplig... men berättar jag något nu kan det "gå troll" i det :) Och sedan - tja... det är då det.
      /g

      Radera